OBAVIJEST SE ODNOSI NA:
- STUDENTE KOJI IMAJU POTPISAN UGOVOR O KORIŠTENJU STIPENDIJE OPĆINE NEDELIŠĆE
Obavještavamo studente, da je sukladno Pravilniku o stipendiranju studenata („Službeni glasnik Međimurske županije“ broj 20/09, 15/13, 12/17 i 16/22) i potpisanom Ugovoru potrebno do 31. listopada 2025. godine dostaviti:
- potvrdu o upisu u narednu godinu studija u kojoj je vidljiva godina studija koja je upisana
Potvrde je nužno dostaviti kako biste ostvarili pravo na isplatu stipendije u akademskoj 2025./2026. godini.
Studenti koji su koristili mirovanje u akademskoj 2024./2025. godini imaju obvezu dostaviti:
- potvrdu o upisu u narednu godinu studija u kojoj je vidljiva godina studija koja je upisana (ako nastavljaju sa studijem)
- potvrdu o završetku studija i prosjek ocjena sa studija (ako moraju završiti studij do 31.10.2025.)
NAPOMENA:
Dostava potrebnih potvrda odnosi se na studente korisnike potpisanih Ugovora za preddiplomski studij, integrirani studij i diplomski studij.
Dostava službene dokumentacije je u skladu s potpisanim Ugovorima i Pravilnikom o stipendiranju studenata („Službeni glasnik Međimurske županije“ broj 20/09, 15/13, 12/17 i 16/22).
Uvjerenja, potvrde i zamolbe dostavljaju se u Upravni odjel za financije, pravne poslove i fondove, Odsjek za pravne, opće i društvene poslove, M. Tita 1, do 31.10.2025. godine. Dokumentaciju možete dostaviti poštom na navedenu adresu ili na e-mail adresu:
Ukoliko imate nejasnoće u vezi dostave dokumentacije, dodatna objašnjenja možete dobiti na broj 040 389 940.